Edan、Stanley@MIRROR落實參演游泳新劇《i.SWIM》狂操肌 仲有23歲新晉男神魏浚笙孭飛擔正

文: 羅志宏
2021.08.08

ViuTV於上月中為游泳題材新劇《i.SWIM》進行網上選角活動,隨後亦確認了MIRROR成員Edan呂爵安再獲力捧擔正。臨近新劇開拍,演員陣容亦塵埃落定,除了Edan之外,另外亦有多一位MIRROR成員都會參與演出,更會有一位23歲的新晉男神一同孭重飛演出,實行齊齊騷肌。

ViuTV正籌備全新自家原創劇集,以游泳作為題材的新劇《i.SWIM》將於八月下旬開拍,男主角人選除了早前率先爆響口要繼續練大隻的MIRROR成員Edan呂爵安之外。隊友Stanley邱士縉日前接受傳媒訪問時,亦透露將會入劇組參演此劇,因此需要練水和操肌。

同劇除了兩位MIRROR成員Edan和Stanley,孭重飛擔正的還有一位23歲的新晉男神魏浚笙(Jeffrey)。同樣地, Jeffrey早前亦爆響口透露將拍攝ViuTV新劇,需要加緊特訓和努力操練身體。Jeffrey憑着一副輪廓立體、雕刻般的面孔深受廣告品牌喜愛,幕前作品以廣告及綜藝節目為主,曾與Edan一同參與ViuTV遊戲節目《膠戰》而廣受觀眾認識。

另外,有不少粉絲就提議同為MIRROR成員的Anson Kong江熚生AK出演,AK同樣是MIRROR團內的大隻仔,近日為高級時尚品牌拍攝的一輯泳池邊相,盡現靚仔樣和恰到好處的肌肉身形,相當適合演出游泳新劇。不過,早前MIRROR出席屯門公開活動時,AK就不慎自爆自己冇份參與,一眾期待AK騷肌的生粉可能要再等下次機會了。

 

圖及來源:ViuTV、IG@各藝人

傳Edan再擔正ViuTV游泳新劇《i.SWIM》加緊操肌露肉 網民推MIRROR 5位大隻成員出演齊騷肌

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓