連詩雅學生Look零違和減齡變返16歲 網民話犯晒校規:訓導主任話你條太短要記缺點!

文: Ling Kwok
2021.08.12

歌手連詩雅(Shiga)是童星出身,又經常被網民翻炒她兒時的學生舊照,相信大家已經睇過好多次。不過Shiga近日為拍攝無綫新劇《旁觀者》,再次以校服Look示人,獲得網民大讚!

連詩雅忙於拍攝新劇《旁觀者》,劇中她飾演張柏妍,因劇情需要關係,33歲的Shiga都要著回校服裝示人,日前她就將這個造型上載到IG與網民分享。

而這個學生Look就獲得網民大讚好正,因為完全沒有違和感,而且更有減齡之象,網民更直言:「咁樣睇落你似16歲。」仲有網民出言調導連詩雅,笑佢犯晒校規,因為:「訓導主任話你條裙太短,要記缺點!」不過Shiga的腿太長了,裙短實在無辦法!

圖:IG@連詩雅

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓