袁偉豪張寶兒影寫真造型似《奪寶奇兵》 感覺好大陣仗友人留言嘲似落難:玩到咁大

文: Ling Kwok
2021.08.27

張寶兒近年醉心於時裝造型,早前更受到TVB的欽點,為《聲夢傳奇》一眾成員設計造型,雖然評價兩極,但仍無阻她在時裝造型上發展的決心。早前她更孖住老公影寫真,其風格復古,不過又再一次引起了迴響,到底點解呢?

雖然張寶兒與袁偉豪結婚後仍有不少是非新聞,但仍無阻兩人恩愛。他們早前外出拍拖影寫真,分別在草原與海邊取景,更換上了幾個造型。而相片及服務的風格走復古路線,也是張寶兒向來鍾情的風格。

而相中兩人所擺的甫士,就昤牽著手扮逃亡,神情緊張彷如一對亂世佳人,不過這輯相的主題就被他們的好友熱烈地討論。其中袁偉豪頭戴牛仔帽,米色長袖上衣加深啡背心外套,就被形容為電影《奪寶奇兵》造型,似係落難要著草。

另外,張寶兒身穿乾濕褸,但內裡卻穿上Deep V泳衣加長靴,有網民就話大開眼界,指第一次見有人咁樣著,看來寫真作品的意見兩極。

圖:張寶兒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓