林芊妤裸體與3歲仔仔浸浴引網民意見兩極 Coffee反擊:身體唔一定同性&色畫上等號

文: 羅志宏
2021.09.20

藝人兼瑜伽KOL林芊妤(Coffee)日前與3歲仔仔「翟伯伯」到酒店staycation玩樂一番,更於IG上載照片分享一張兩母子裸體浸浴的照片,大讚與仔仔共覽美景是賞心悅目的事。不過,不少網友見到照片就留言抨擊Coffee的出浴照對孩子意識不良,意見兩極。

林芊妤(Coffee)上載的照片是一張兩母子浸浴的相,Coffee與仔仔裸體背向鏡頭,一起卧在浴缸邊看美好風景,非常溫馨。不過,Coffee的分享喜悅在不少網友眼中就變成反感,留言抨擊Coffee,「其實真係唔好再同個仔一齊沖涼,佢已經有意識,影響唔好」、「大個仔了仲同媽咪赤裸相處」。

Coffee見到相關留言後亦忍不住反擊,不憤回應:「我真係睇唔出同三歲嘅仔浸浴有咩問題,不過每個屋企都有唔同嘅觀念,我會用自己認為適當嘅方法去教導佢,但我都好想講男&女嘅身體唔一定同性&色畫上等號。呢張相我只係聯想到好lovely Thanks for understanding」,同時亦有不少網民力撐Coffee母子情甜蜜。

 

圖及來源:IG@COFFEE

 


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓