Anson Lo紅到去英國前夫狂呻移民都避唔開 神徒齊集倫敦大笨鐘大搞世界巡迴簽Banner

文: 羅志宏
2021.09.28

MIRROR成員Anson Lo盧瀚霆(教主)人氣旺盛,近期仲衝出香港,紅到去英國!Facebook群組「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」就有網民分享帖文,表示英國倫敦一樣見到教主的應援,原來一班移英神徒大搞世界巡迴簽Banner活動,迫爆倫敦大笨鐘,相當具氣勢!

該位「前夫」就搞笑地表示:「一心諗住去咗英國唔使再同『前妻』去天星碼頭打卡影Anson Lo,點不知噚日都係要去大笨鐘前面影咗成粒鐘。」更hashtag 「#二百幾人圍住個紙板影影影 #點解英國都有咁多神徒」!

Anson Lo盧瀚霆最近推出的全新跳唱快歌《Megahit》,MV推出六日將破200萬點擊率,人氣勢如破竹,甚至遠在英國的一眾神徒都為教主應援造勢,即使已移民英國,仍然繼續為教主參與在英國的一系列應援活動。居英神徒就發起了「世界巡迴簽Banner」!

《不可愛教主》Banner簽名活動第一站先在倫敦舉行,一眾神徒會在印有Anson Lo肖像的Banner上簽名,經過數站巡迴簽名後,就會把Banner寄回香港,送給Anson Lo以表心意。而簽名活動第二站將於10月2日(星期六)在伯明翰(Birmingham)舉行!

對於Anson Lo魅力廣及全球,一眾前夫似乎相當唔好受,紛紛狂呻移民都避唔開教主,當日過百神徒齊集於倫敦大笨鐘前完成第一站巡迴簽名,並拍攝大合照,其他圍觀的英國人都前來張望和舉機拍下,發覺認真大陣仗!

 

圖及來源:MV@megahit、IG@Anson Lo、ansonlht_uk_fans、FB@我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組


Anson Lo新歌《Megahit》再走跳唱路線有新手勢狂騷肌 教主一個細節曝鄭欣宜疑是MV重量級女主角

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓