438呎黑灰型格玩具收藏屋 巨收納量書房 原木板做無軌廁所門

文: U Magazine
2021.10.04

黑灰色做單位主要用色似乎係一個潮流,打破暗沉死板印象,只要配襯得宜,反而令人更放鬆、舒適。今次介紹的是 438 呎新居屋單位,原一房間隔的清水樓都有常見的開門見廁問題,屋主將廚廁對調,再將部分牆身拆除,並重建廁所出人口,趁機向外移以擴闊室內空間。至於原本廁所位置就改建開放式廚房,配有中島,可使用的空間比原則梗廚更多更實用。

中島枱面、廁所門木板顏色正好平衡單位的冰冷感覺。



蝸居甚麼都細。廁所想有齊浸缸、企缸都真係幾有難度!屋主就在日本選購廁具,貪有多個細尺寸選擇,fit 位之外,仲慳唔少!因為計埋運費的總價錢還平過在香港買!


廁所水泥灰色牆身配以淺木色,Raw 得嚟隱約有種日式侘寂感覺。


位置原是偏廳,由於飯廳由中島取替,騰出的空間就間出衣帽間,而向門方向的牆身就做成展示櫃,不浪費任何一個收納空間。

不少人都怕收納空間外露,因為經常望到,如果執得唔整齊就會感覺好亂。這單位就相反,雖然見得晒,但反而成了沉實客廳重要的點綴。


儲物、展示櫃放於同一邊,形形色色的收藏好似一幅特色牆。

書房收藏量極強!每個角落都是收納空間,連枱底、門側、門頂都唔放過!


睡房就在廚房側,用地台、玻璃門間出。由於地台已經有一定高度,所以床架都揀矮身的,視覺上望落冇一級級,同時保留與天花的距離。




【Info】
裝修公司:達龍裝修工程有限公司 

電話:6826 0671(吳師傅)



裝修支出表:

裝修工程費用  共約 $200,000

廁具、潔具   共約$80,000

傢俬燈飾    共約$150,000

----------
總數            約$430,000   

text│Priscilla
Photo│Him


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓