Anson Kong江熚生任渣打代言人開卡送海報 密密拍廣告人氣急升生粉提議信用卡印埋AK個樣

文: 羅志宏
2021.10.06

MIRROR成員人氣爆燈,日常生活鋪天蓋地都是他們代言的廣告,而最近Anson Kong江熚生(AK)就獲得香港三大銀行之一渣打銀行的青睞,擔任渣打ATM卡全新代言人,成為了團內繼姜濤後,再有成員為銀行產品擔任代言人,名符其實升呢廣告商寵兒,人氣急升!

Anson Kong為渣打銀行代言的MARVEL ATM卡,一共有四款,包括MARVEL鐵甲奇俠ATM卡(紅)、MARVEL蟻俠ATM卡、MARVEL美國隊長ATM卡、MARVEL鐵甲奇俠ATM卡(黑)。

渣打廣告主題包裝AK成為美國隊長,大騷Chok爆魅力,呈現出無死角靚仔樣!不過,一眾生粉就提議卡可印埋AK個靚仔樣上去,非常搞笑!

 

【AK代言信用卡詳情】

於2021年10月4日至30日,客戶開立指定戶口及申請/ 持有有效之MARVEL ATM卡,可享高達1%港元特惠存款年利率*,符合指定要求更可享高達HK$2,200現金回贈及限量版渣打•MARVEL瑜伽墊。至於親臨分行了解詳情,開戶更有機會獲得Anson Kong的型仔海報^。

*存款利率按存款階段而定。

^數量有限,送完即止。

受條款及細則約束,即上渣打網頁睇>>>申請詳情<<<



圖及來源:渣打銀行

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓