26歲陳曉華沙灘挑戰高難度一字馬晒超強軟骨功 肉色打扮大騷42吋長腿意外「人沙合一」

文: 羅志宏
2021.11.15

2018年港姐冠軍陳曉華(Hera)向來是空中瑜伽的高手,入行一直都有繼續玩瑜伽,操fit靚靚身形。日前,陳曉華就在IG社交平台上,分享「人沙合一」的相片,在沙灘挑戰高難度一字馬動作,著住肉色小背心,大晒超強軟骨功及42吋長腿。

陳曉華(Hera)日前在IG上載沙灘靚相,寫下文青風格的文字,更招積地Hashtag「#不能只有我看到的拉筋系列」,擺明車馬大派福利。Hera著住肉色小背心和短褲,露出纖腰,一邊盡騷42吋長腿,一邊做出高難度伸展動作和瑜伽必備的「一字馬」,拗晒腰咁,大晒超強軟骨功!Hera的打扮幾乎與沙灘意外「人沙合一」,更引來不少網民留言大讚身材好fit的Hera是「軟骨女神」。

其實,陳曉華早前就因為暴飲暴食,而一口氣肥足10公斤,再經過兩個半月的努力減掉6公斤及8%體脂,更自信十足,對鏡自拍大曬11字形腹肌,大爆自己一日做足四五次運動才有如此好成果。

 

圖及來源:IG@陳曉華

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓