36歲傅嘉莉玩水著超Deep V泳裝晒火辣身材 自爆真面目冇晒幻想空間:唔好影我下半身

文: 羅志宏
2021.12.14

現年36歲的女藝人傅嘉莉(Kelly)早前拍攝J2台節目《野外步出2》時,就以性感泳衣造型登場,而且一連拍下多張打卡相,不時在IG上大派福利晒火辣身材。傅嘉莉日前就在IG上分享呢輯Deep V一件頭泳衣照的全身照版本,還自爆女神真面目,冇晒幻想空間:「唔好影我下半身」!

平日大方晒身材的傅嘉莉,日前就在IG個人社交平台上,分享早前到綠蛋島拍節目玩水上電單車的打卡靚相,第一張先是超DeepV泳裝火辣辣;而第二張就post出全身照自爆真相,上身性感但下身穿上黑色長褲和運動鞋,包到實一實,還Hashtag「#攝影師話絕對冇晒幻想空間」。

傅嘉莉寫道:「理想與現實,大家有冇發覺,點解呢一輯相同埋出街條片,張張都係得上半身。原因係……我懶得除褲除鞋,叫攝影師佢哋遷就吓我,唔好影我下半身。女咩神吖,都係一樣……懶得就懶。」不少粉絲留言大讚Kelly身材好Fit:「身形一流」、「真係全身都好fit」。

圖及來源:IG@傅嘉莉、TVB

一App睇盡超過50個自家製節目:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓