【叱咤樂壇頒獎禮2021】MC張天賦力壓Edan奪男新人金獎 16歲炎明熹、15歲姚焯菲獲頒女新人銀銅

文: 羅志宏
2022.01.01

《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2021》於元旦日晚上舉行,除了男女歌手獎項之外,今年新人獎更特意分拆成男、女、組合金銀銅,競爭異常激烈。最終,由MC張天賦撼贏Edan呂爵安奪得男新人金獎中;而女新人方面,TVB《聲夢傳奇》出身的炎明熹Gigi、姚焯菲Chantel亦分別獲銀銅獎。

今年以「生力軍」姿態出道的新人單位較往年多,故分拆成男、女、組合頒發金銀銅。「叱咤樂壇生力軍男歌手金獎」最終由25歲的MC張天賦大熱奪得,力壓銀獎的MIRROR成員Edan呂爵安,及銅獎的曾比特Mike。MC在發表感言時大聲多謝亡父,更悉心準備心思感言:「老竇我得咗喇!我改變唔到身高,但我希望可以再創新高;我會管理下體重,希望得到你地睇重!」

至於女新人方面,TVB《聲夢傳奇》出身的16歲炎明熹Gigi、15歲姚焯菲Chantel亦分別奪得「叱咤樂壇生力軍女歌手銀獎」和「銅獎」,敗於金獎的張蔓姿Gigi。

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓