【叱咤樂壇頒獎禮2021】MIRROR成員橫掃8獎成叱咤大贏家 入行3年首奪我最喜愛的組合

文: 羅志宏
2022.01.01

《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2021》於元旦日晚圓滿落幕,獎項賽果塵埃落定,最終由MIRROR成員一共橫掃6個獎項,成叱咤大贏家。MIRROR以團隊身份連同單飛成員,先後獲頒「男新人銀獎」「叱吒十大第二、六、九位」、「組合銀獎」、「我最喜愛的男歌手」、「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲大獎」,更以出道3年的姿態首奪「叱咤樂壇我最喜愛組合」。

MIRROR於2021年正式出道3周年,自2018年《全民造星》的比賽後,人氣火速攀升,今年先後推出了《Warrior》、《BOSS》、《All In One》、《12》,而今年更大有機會登上紅館開演唱會,人氣勢如破竹。 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓