【萬千星輝頒獎典禮2021】鍾嘉欣再度失落香港視后僅得安慰獎 等足17年陪跑11次回巢後視后夢碎

文: 羅志宏
2022.01.03

TVB《萬千星輝頒獎典禮2021》視后出爐,頂頭大熱的鍾嘉欣憑著台慶劇《星空下的仁醫》再次失落視后一獎,未能登上「最佳女主角」寶座。華姐冠軍入行的鍾嘉欣,十七年來不乏演技代表作,但一直都與「視后」獎項擦身而過,更陪跑了足足11次都未能獲獎,這次回巢拍劇雖然再創事業高峰,先贏大馬視后,但就仍未能再下一城成功,香港「視后」夢碎!

現年37歲的鍾嘉欣,2021年的台慶劇《星空下的仁醫》是其產後復出、回巢拍攝的劇集,這次是其入行17年、陪跑11次後,再度失落香港視后,敗於半爆冷的對手林夏薇,僅得安慰獎「馬來西亞最喜愛TVB女主角」,得獎時就話:「唔知以後仲有冇機會上呢個台,眨吓眼我已經入咗行17年,其實無論邊個攞到獎,我都會替佢好高興,我好多謝TVB呢間母校,無論得到任何獎項我都會好感恩,同埋我喺度衷心祝福TVB⋯⋯」

闊別觀眾五年後,已為人母的鍾嘉欣於劇中飾演「章以芯醫生」一角,演繹起面對小孩生病的情節時,就更加扣人心弦,感同身受,接連展現嫻熟的演技,一改喊戲演技不再死喊爛喊,先後堅持搶救病童、慘被出賣後大晒孕婦式嚎哭,尤其在BB胎死腹中一幕,歇斯底里演繹流產的喪子之痛,大騷層遞式演技,但仍未能首封視后,不少網民都大呼不值。


圖及來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓