麵包袋夾 7大妙用!夠環保! 耳機線收納、筷子座、展示架

文: U Magazine
2022.01.25

買麵包時的塑膠袋夾(bread clip)千析不要棄掉,原來是日常生活好幫手,即睇以下 7個神奇妙用,就如收納耳機線!小小一個塑膠袋夾用途多多,就算真的用不著,也不忘要環保回收!!!

1.收納耳機線

耳機線經常打結令人好煩惱,不妨利用麵包袋夾幫手收納!先將耳機線整齊捲好,再扣上袋夾,整齊又美觀,用來收納橡筋亦可!

2.相片展示架
準備4個麵包袋夾,將兩個袋夾開口處互相扣住,變成兩個X形支架,夾在相片兩端位置,展示珍貴相片簡單無難度!

3.膠紙記號
每次撕膠紙都要費時搵膠紙頭,不如試試用麵包袋夾固定,封箱後黏在各種膠紙的開頭,省時方便。

4.筷子座
輕輕屈曲麵包袋夾,將筷子放在袋夾上,或者將筷子穿過袋夾即可。

5.標記鎖匙
家中鎖匙太多又類似?用油性筆在麵包袋夾寫記號,扣在鎖匙上做標記唔怕亂。

6.充電線固定器
家中電子產品繁多,想整齊固定不同充電線,可以將數個麵包袋夾平排黏貼在桌面一側,從此不用在地上撿起充電線吧!

7.書籤
不用多說,簡單夾進書本上就可以了。

小小一個塑膠袋夾用途多多,就算真的用不著,也不忘要環保回收!

text/zuki
photo/Him

【蝸居睇樓團】柴灣308呎蝸居打造成動漫迷 Dream House! 迷你日式浸缸/伸縮Coffee Corner


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓