張致恒老婆雯雯宣佈早產誕下第三胎BB 社交網貼BB瞓保溫箱插胃喉相片

文: 羅志宏
2022.06.05

現年37歲的藝人張致恒,自2019年與圈外女友雯雯閃婚後,兩年半婚姻以來經歷大小風浪。上月27日雯雯就在IG感性發日落照宣布離婚,兩年半婚姻玩完;不過事隔3日,張致恒就在IG上宣布箍煲成功,二人更在大年初一IG上分享大曬全家福照,相信張致恒已經成功氹番老婆。而今日(5日),雯雯就在IG上宣布第三胎BB已經出世,並貼上新生BB的大頭相。

雯雯今日(5日)在IG社交平台上宣布第三胎BB已經出世,並貼上新生BB的大頭相。但由於BB比預產期提早了一個月,因而BB需要入ICU睡在保溫箱插胃喉,雯雯感慨寫下長文,又有不少網民留言為BB送上祝福。

雯雯長文如下:

「簡單一句說話
最近係我身上變得一啲都唔容易
《身體健康,係身邊已足夠》。
提早一個月見面
但只係見了一秒
就要分開
呢段日子
的確過得唔容易
每日望住你係ICU咁細個就要插胃喉
一直堅持相信會有奇蹟
終於等到好消息
你快可以回家了
你要加油
珍惜,生活上每一個細節,好多嘢不是理所當然,好好享受擁有嘅每一秒。」

 ______________________________________________

2月2日更新

藝人張致恒(Steven)與老婆雯雯昨日大年初一(2日),分別在IG上分享大曬全家福照,與兩名兒子以及愛犬穿上一身賀年服飾,並在帖文中寫下「張氏一家祝大家新年快樂身體健康」。而今日雯雯亦在IG突發開直播,承認自己已經懷孕已達一半孕期(約5個月左右),不過就未有透露胎兒性別,相信第5位家庭成員就是即將來到這世上的小寶寶!

其實雯雯早前也在限時動態上載一家四口的照片,並寫上:「擔心我的朋友們,原諒我冇逐一覆你哋,我還好,的確曾經想放棄,但既然選擇得呢段婚姻、選擇得帶小朋友嚟呢個世界,或者我係應該有責任再努力一次、再堅持一次。我相信我哋兩個再一次上咗一課,亦會從成長中學習包容、體諒、愛惜。我哋一家五口定會變得更加強大,冇咁輕易畀任何嘢打沉,更加努力去生存,每日都係笑住去行前面嘅路。」相信經過張致恒認錯和溝通後已經成功氹番老婆雯雯。

 ______________________________________________

1月30日更新

張致恒今日在IG上發文,疑似箍煲成功,表示同老婆雯雯溝通決定不離婚,更暗示雯雯懷第三胎:「人嘅一生中總會犯唔同嘅錯,感情事、工作事、家庭事、友情事,但係最重要係犯錯過後點樣去反省改過繼續行前面嘅路,多謝老婆係呢兩年幾嘅日子包容我犯嘅錯,經過呢幾日同老婆嘅溝通,我哋決定繼續一齊行前面嘅路,兩夫妻有好多嘢要學習,仲有好長好長嘅路要大家一齊學習,一家五口好好咁樣愛下去!」

1月27日,雯雯在IG限時動態貼上日落照,寫上:「分開不代表完結,只是讓大家過更好的。今天,我們正式離婚了,我也真心祝福你能夠幸福。」張致恒與雯雯自2019年結婚後育有兩子,上年雯雯曾心力交瘁地表示獨力照顧兩子,惹來離婚揣測,今正式宣布離婚,而張致恒暫未公開表態。


圖及來源:IG@ugly__mama、stevencheung

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓