陳茵媺落街買餸曬素顏零瑕疵自拍唔似40歲 保養得宜似少女惹網民大讚減齡:同囡囡一樣樣!

文: 羅志宏
2022.02.07

2006年港姐冠軍陳茵媺(Aimee)自2013年與陳豪結婚後,三年抱三,專注照顧家庭,逐漸淡出幕前。日前,陳茵媺就在IG社交平台上分享了幾張準備落街買餸的素顏自拍相,見到Aimee零瑕疵的肌膚狀態,保養得宜似少女,不少網民就大讚減齡,同囡囡一樣樣!

陳茵媺自從成為陳太後,一直相夫教子,都拒絕復出拍戲,專心做少奶奶。身為港姐冠軍的她,除了屢獲讚身形keep得Fit之外,而且皮膚保養得非常好。即使素顏自拍,都鮮見歲月痕跡,相中Aimee更把頭髮紮起「噴泉頭」,比起濃妝懵艷抹更來得自然美,更有網民表示Aimee跟囡囡一樣樣!

陳茵媺在IG以英文寫道:「我把頭髮紮成一種受大蔥啟發的髮型,我正在計劃今晚的晚餐煮什麼。」今年已經40歲的Aimee,雖然幕前演出減少,但不時都會在社交平台分享生活近照,見到Aimee一直都keep得好好,雖然已經誕下三個小朋友,忙住照顧家庭,但仍然保養得宜,跟15年前選港姐的模樣並無太大分別,依舊美貌如昔,不時都有網友大讚Aimee凍齡有功。

 

圖及來源:IG@陳茵媺

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓