Jer柳應廷新歌《MM7》MV面世!全新灰髮中分look畫超粗眼線一改形象 粉絲直言:差啲認唔出係你

文: 羅志宏
2022.02.07

MIRROR成員Jer柳應廷今年第一首單飛新歌《MM7》MV正世!Jer於MV裡以全新灰髮中分look示人,一改形象畫上超粗眼線,以Cyber味濃的造型跳著喪屍舞,更有艷富的表情演繹,在過往狂人的形象加以突破,玩味十足。Jer的新形象就令一眾「柳柳粉(Jer的粉絲)」眼前一目,更有粉絲直言:差啲認唔出係你!

Jer柳應廷時隔三個月火速推出第8首單飛歌《MM7》,風格有別於之前的《物語》系列、「重生」系列,7日晚正式推出MV,MV裡形象百變,甫開始更大跳出神入化的喪屍舞,極具形體意識,藝術性大膽創新。

Jer在MV更挑戰了多個前衛的新造型,不但服裝飾物同樣誇張,而且一頭灰髮中分look就為柳柳粉帶來驚喜,不少人就留言大讚Jer身為MIRROR的主唱,個人表演風格鮮明突出,亦有留言指Jer的造型「係視覺衝擊」、「似係有好多個精靈又有狂人影子」、「將個面具除低嗰下個表情好到位」、「差啲認唔出係你」。

Jer今次在〈MM7〉中轉換了4個造型,除了主軸的Jer以外,另外還有音樂狂人、未來兒童及Theatre Jer,Jer表示這4個都代表了自己,說:「除了大家平時睇到嘅Jer以外,另外3個代表咗我嘅內心世界同性格。我好想話俾大家知,就算內心存在不同嘅自己,都要同佢哋共存,唔好因為人哋嘅目光而拒絕做自己。」

為了突出每個造型,〈MM7〉MV內分別以黃色、銀灰色及紅色來突出每個角色性格特點外,Jer亦嘗試了很多的第一次,例如戴Colour Contact Lens(有色隱形眼鏡)及Jel甲,早前Jer在社交平台上分享當中造型時,已引起極大迴響,Jer感謝團隊花心機為他炮製了這幾個造型,並說:「因為不停轉眼妝,髮型亦要有少少唔同,所以每個look都花咗好長時間去整,感覺就好似特技化妝一樣,但當然唔似嗰啲用上咁多時間,但都算幾大嘅突破!」 

 

即睇Jer 柳應廷《MM7》MV:

 

圖及來源:MV截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓