富貴KOL雪姨自爆新年禍從口出講錯嘢遭長輩掌嘴 失言回力鏢:千祈唔好亂講嘢,影響之後一年運氣

文: 羅志宏
2022.02.08

富貴KOL雪姨(容可兒)早前因為踩基隆茶餐廳盆菜一事而引發公關災難,雖然已三度發文道歉,兼宣布其主辦的市集將退租予檔主後,「潛水」銷聲匿跡至今近兩星期,但一眾網民怒火仍然未被撲熄。日前,香港開電視77台就播出一個較早前錄製的賀年節目,邀來雪姨任嘉賓,講到以往新年時曾禍從口出,網民就表示雪姨句句都成為自己的回力鏢。

香港開電視77台日前就播出賀年節目,邀來KOL雪姨任嘉賓,並與主持到花店選購年花,雪姨更講起了自己過年時的趣事,憶述小時候曾經禍從口出,試過從言而被婆婆掌嘴懲罰。雪姨透露:「小朋友必須要完全遠離廚房,不然就容易說錯話、禍從口出!我試過被婆婆掌嘴,因為當時見到油角仔時,我說了句『哎呀!炸到裂咗』。」

雪姨再補充一句:「千祈唔好亂講嘢,如果唔係就會影響之後一年運氣!」主持亦補一句「要慎言!」雖然這個節目應是雪姨「盆菜事件」前所拍攝,但雪姨的每一句就被不少網民表示成為了回力鏢,奉勸雪姨新一年定要慎言而行。


圖及來源:節目截圖



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓