日本認證收納師教你 廚房收納秘訣 切忌!空間遷就生活習慣+記得!上輕下重擺放物件

文: U Magazine
2022.02.14

上次日本認證收納師Kaye ,將Yuen的睡房及衣帽間重新整理,把化粧品有系統地收納及拯救咗佢嗰個「小衫山」之後。今次輪到廚房部份喇!自稱經常下廚的Yuen ,擺放了唔少廚具及調味料,但卻將食材及用具到處擺放、有欠統一,令使用時極不方便,仲搞到危機四伏。睇下Kaye點幫佢執返好個廚房啦!

儲放物品位置 應以生活習慣為先
今次輪到解決廚房的收納問題,Kaye 在視察廚房的收納情況時,發現很多Yuen經常用到的廚房用品,如保鮮紙、食物袋及鍚紙,放在一個不容易攞到的位置,當用起上嚟,容易發生物件傾跌的危險。好似Kaye打開廚櫃門時,便即有物件掉下來!
「其實一般家庭的廚房都會出現以上情況,就是因為大家習慣以空間遷就生活習慣,如將使用率高的用品,放在難以拎到的上層廚櫃,只是將物件放好,而沒有考慮個人的生活習慣。」所以,Kaye考慮Yuen的生活習慣之後,將廚房來個大執位!

將原本放在爐頭櫃上,常用的保鮮紙及錫紙等等,放在雪櫃上方位置,咁就容易拿取得多。

Yuen都有沖咖啡的習慣,而咖啡用具竟放在頂層廚櫃,同樣出現難以拿取的情況。

Kaye在鋅盆隔離添置一架三層的手推車,上層擺放咖啡用品,下方層架就擺放茶包及其他沖劑量飲品。

PP三層架連滑輪
價錢:165港元

遵守上輕下重收納法則
Kaye將Yuen日常用的物品擺放在當眼處後,又要解決另一個廚房危機。就是,過重或容易打爛的物品,如酒精類物品,放在較高位置,形同製造家居意外!
Kaye表示:「一些較危險或較重的東西,我們可以遵守上輕下重的收納法則,例如Yuen的酒精類飲品,可以放在廚櫃的下層,拿取嘅時候便減低打爛嘅機會。」Kaye會將Yuen經常飲用的汽水或食材,用收納盒分類好,然後放在廚櫃枱面,方便日常使用。

白色收納盒
價錢:19.9港元
購買點:IKEA

擺放酒精類飲品的地櫃,Kaye加了伸縮桿當成圍欄,咁就安全得多。
價錢:12港元
購買點:12蚊店

【info】
日本收納檢定協會認證收納師
more than TIDYUP

========

同場加映

【蝸居睇樓團】杏花邨獨立屋feel複式單位+鄉村風open kitchen

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓