湯洛雯晒頭貼頭情侶合照放閃再被指好恨嫁 網民指馬國明3字回覆暗藏秘婚玄機:一家人

文: 羅志宏
2022.02.14

女藝人湯洛雯(靚湯)與馬國明自2020年公開認愛後,一直不避嫌放是,亦屢次傳出好事近,指兩人為結婚做好準備。適逢愛郎馬國明48歲生日(2月13日)和情人節(2月14日),靚湯就在IG社交平台上分享兩人頭貼頭的情侶合照放閃,惹來一眾圈中人助攻逼婚,再被網民笑指好恨嫁,而馬國明的3字回覆更被指暗藏秘婚玄機!

好女友湯洛雯在13日踏正凌晨12點,就在IG上晒與男友馬國明的頭貼頭情侶合照放閃,為馬國明的48歲竹百送上愛的祝福:「生日快樂,最重要身體健康,我的大細路」,甜蜜滿瀉,惹來一眾圈中人留言逼婚,如陳煒就超強助攻:「壽星仔快啲娶老婆啦」!而馬國明亦好識做留言:「希望 大家都身體健康,1家人平平安安」,其中「一家人」三字更引來網民無限聯想。

早已屆適婚年齡的馬國明,自與湯洛雯相戀後,不近一年常傳出秘婚消息,不少人都睇好馬國明成家立室,與靚湯拉埋天窗,加上兩人多次在訪問中透露已視對方為結婚對象,一直都有二人秘婚的傳聞,相信兩人的婚事都好事近! 

 

圖及來源:IG@湯洛雯、TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓