林欣彤出現病徵連日做自我檢測皆呈陰性 轉另一牌子即轉陽性懷疑已確診中招新冠肺炎

文: 羅志宏
2022.02.19

本港第五波疲情肆虐,演藝圈亦人心惶惶,歌手林欣彤(Mag)今日19日就在IG社交平台上以長文分享她在自我隔離期間的快速檢測經驗,驚見自己從出現病徵起,連日來做自我檢測皆呈陰性結果,轉用另一牌子再做時,結果即轉陽性,懷疑已確診數天而不自知,於是呼籲大眾:「唔好淨係用同一方法/牌子」。

林欣彤(Mag)在IG上表示近日持續出現新冠肺炎的病徵,透露做自我快速檢測時的結果不同:「前幾日其實我都已經有病徵,我連續幾日用同一個方法/牌子嘅test kit去測(係撩鼻嘅方式,我簡稱佢為A),keep住check到係陰性。我琴日同今日病徵嚴重咗,再用A去test,都係陰性Negative,然後我再用另一牌子去試(係放脷底嘅,我稱為B),Test到係陽性Positive。我推測可能我今日之前已經係陽性,不過A check唔到,但用A check我同住嘅係陽性positive嘅人,A係check到嫁。」

林欣彤就建議大眾如果你有病徵要自我快速檢測的話,就「唔好淨係用同一方法/牌子」,還透露將會「用政府嘅樽仔去check,睇吓我係唔係肯定陽性(?)」。林欣彤其後透過公司回應傳媒查詢指:「前幾天覺得喉嚨痛及頭痛,所以有做快速測試,頭幾日check了都是陰性,直至今日才check到陽性結果。所以已經搵人幫手拎政府嘅樽仔再做化驗。知道醫療系統最近都非常爆滿,所以這幾天都一直留在家中自我隔離及休息,沒有出門或接觸其他人。希望大家都保重身體,多謝關心。」


圖及來源:IG@Mag

 

 

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓