將軍澳商場門口貼滿安心出行二維碼 網民諷笑變練靶場 將軍澳街坊:落街食飯4分鐘內掃4次

文: 鄧婉盈
2022.02.24

疫苗通行證於今日 (24) 實施,昨日很多商場已密鑼緊鼓準備安心出行二維碼,其中有將軍澳居民發現商場PopCorn已排兵列陣,擺放多個二維碼在出入口,網民諷笑如「練靶場」。除此之外,有將軍澳街坊表示實施後「食過飯都要嘟4次」!

政府實施的疫苗通行證於今日開始,12歲以上居民出入商場、超市都必須接種一針疫苗,並且需要掃安心出行才可進內。多名軍澳街坊於社交平台群組「將軍澳主場」發相,指商場PopCorn單是1個入口,已經安置了30多個安心出行二維碼,除了地鐵站牆身及電子螢幕外,還設了一個安心出行排陣,放在入口中央。

不少網民形容好似「練靶場」、「玩War Game一流」!不過有網民質疑商場做法,個個都聚首一堂掃二維碼反而會增加傳播風險,他們建議其他方法,例如:「鋪係地下同牆身,鋪到好似牆紙咁咪唔洗d人排隊scan」、「整一個大大個, A1 poster size, 掛係牆或印係天花板」、「自己袋一個仲方便」、「安個大芒喺大場當眼處,咪唔洗塞埋一齊嘟囉」。

措施今日正式實施,不少將軍澳居民大呻不便。其中有網民指現在入商場要掃安心出行,行去食飯都要4分鐘內掃4次。有住坑口的街坊指他們才「大鑊」,由屋企去街市返屋企已經要掃無數次,還要雙手拎滿餸都要掃。另外,有人回家先要經過3個商場,他們紛紛接示,唯有明天開始走地面,不過天寒地凍落雨很麻煩。


緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓