富貴KOL雪姨時隔一個多月回歸YouTube拍片試水溫 借斷捨離反省人生:成長變為更好的自己

文: 羅志宏
2022.03.01

人稱「富貴KOL」的雪姨(容可兒),早前因為批評基隆茶餐廳盆菜一事而引發公關災難三度道歉後「潛水」銷聲匿跡一個多月後,昨晚(28日)就在其個人YouTube頻道回歸,再度上架新影片,影片主題借實踐「斷捨離」作為切入點,反省人生,清空關係,並揚言:「成長變為更好的自己」;惟影片一出後,網民反應兩極。

雪姨這次時隔一個多月回歸YouTube,再度出新片試水溫:「實踐斷捨離 回顧所擁有的 然後清空一些身外物和關係 成長變為更好的自己」,分享在「盆菜事件」發生一個多月以來,自己受啟發到的5件可斷捨離的事物,甫開始就以「好耐都冇喺YouTube同大家見面,真係好耐都冇試過成個月都冇拍片」引入。

雪姨其中講到經過了這一個多月的沉澱後,看見了自己不足的地方,真的找回了自己拍片的初衷,覺得自己之前走得太快,發現自己還有很多地方有進步的空間,表示:「更加想做好每一條片的content(內容),過去做錯嘅嘢我一定會努力改變⋯⋯做一個更好的人和youtuber」。

雪姨同樣在影片下方寫道:「人總要經過學習同埋磨練才能成長,而第一步我選擇透過斷捨離去檢視自己,包括身處嘅地方、環境及身外物,當然自身嘅自省及更新都好重要,過去嘅個多月經歷了種種嘅風風雨雨,沉澱和磨練係人生最真誠嘅走過,多謝大家一直喺我身邊陪我一齊成長」。

雪姨亦講到遇上「人生低潮」時,自己並無想像中堅強,這段時間一直令自己內心強大,把事情好好消化,然後再站起來向前行。整條影片見到雪姨的說話亦少了昔日拍片浮誇搞笑的風格,但新片一出街一個小時就已喪吸一萬六千多人觀看,可見熱度不減。不過,新片反應就似乎兩極,有支持者留言撐雪姨:「我真心覺得雪E為人唔壞, 只係一時過咗火, 絕對唔係D全心傷害人的人, 加油!」;但亦有網民怒火未熄:「出片先醒起要斷捨離呢個channel」、「過一排就扮完全冇事拍返片 佢都真係勁 !」。

 

圖及來源:雪姨YouTube、IG@雪姨

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓