超萌家居小物!多啦A夢系列登場 陪睡枕+紅豆餅毛毯+洗衣袋

文: U Magazine
2022.03.05

多啦A夢粉注意!日本雜貨品牌FELISSIMO攜手經典卡通人物多啦A夢,推出各式雜貨、家居小物以及服飾等等,要讓大家感受到哆啦A夢時時刻刻的陪伴。其中一款「多啦A夢陪睡枕」可愛的設計一推出就超受歡迎,就讓多啦A夢成為你的枕邊人吧>3<!

多啦A夢陪睡枕

「多啦A夢陪睡枕」設計概念是想為粉絲重現返「晚安,哆啦A夢」這個經典一幕,讓粉絲能重現大雄和多啦A夢一同關燈入眠的畫面呢,大家可以晚晚攬住多啦A夢,冬天可以有佢陪你度過啦!

多啦A夢也不只有陪睡的功能,更棒的是百寶袋還真能裝東西!大家可以放護唇膏、眼藥水之類的,追劇追到眼睛乾或是嘴唇乾燥都可以從百寶袋拿出護膚小法寶呢!


銅鑼燒抱枕+毛毯

點少得多啦A夢最愛食的銅鑼燒,打開銅鑼燒還有一條長形毛毯,不論是在沙發上追劇還是用來睡午覺都好啱用!

多啦A夢洗衣袋

呢幾款洗衣袋真的非常可愛,有多啦A夢、隨意門和記憶方包造型等,隨了做洗衣袋之外,更可以做行李收納袋呢,期待遲一點可以去旅行的時候用呢!

多啦A夢土龍地拖套

呢個角色可能大家都比較陌生,但其實它在多啦A夢漫畫中曾數次提到和出現!

多啦A夢+大雄玻璃杯


【INFO】

【ドラえもんと過ごす あの夜をイメージした 一緒におやすみ枕】

官網:https://www.felissimo.co.jp/doraemon/?xid=p_nr_211019_kr_dora

販售期間:2021/10/19起

========

同場加映

【蝸居睇樓團】380呎屯門舊樓大改造 ! 水泥X木色X條子營造和風屋+日式浸缸浴室






 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓