【新冠肺炎】化學博士K Kwong教市民自製2款「低成本」消毒噴霧!唔傷皮膚小朋友都用得

文: 吳海晴
2022.03.13

本港疫情持續,相信唔少市民都會購買各類防疫物資,時刻保持個人衞生。早前香港大學化學系博士鄺士山(K Kwong)在香港開電視節目《全城抗疫講呢啲》就分享了兩款超低成本的消毒噴手液製作方法,有助殺死病毒之餘又不會傷手,就連小朋友都用得,有興趣的朋友可以睇睇啦!

化學博士K Kwong在節目《全城抗疫講呢啲》提到,病毒或細菌的外殼主要由脂肪包住,而鹼性溶液如化妝水、肥皂水、洗衣粉等能輕鬆溶解脂肪,原理是創造一個鹼性環境,從而達到到消毒的效果。而鹼性溶液亦分為有很多種,化學博士K Kwong建議大家可以使用具有輕微鹼性的梳打粉自製消毒噴手液,低成平之餘仲温和無毒性,不會傷害皮膚!

自製消毒噴手液方法1:梳打粉+水

製作方法:先準備手持噴壺及水,然後倒出一隻手指頭左右份量的梳打粉,放進噴壺並搖勻後,即可噴在手心中使用。

另外,化學博士K Kwong亦推薦大家可以使用彩漂粉,彩漂粉內含氧化性,其殺菌消毒效果比梳打粉強,是加強版的消毒噴手液,而且味道上沒有漂白水濃烈,無論是大人小朋友都適合使用。 

自製消毒噴手液方法2:彩漂粉+水

製作方法:先準備不透明噴霧瓶(避免因為陽光分解當中的有效成份)及水,然後倒出一隻手指頭左右份量的彩漂粉,放進不透明噴霧瓶並搖勻後,即可噴在手心中使用。

最後化學博士K Kwong亦提醒大家,以上兩款消毒噴霧應在2天內用完,即使未用完也建議大家更換。 

來源:香港開電視 Hong Kong Open TV

 

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓