陳國峰自爆確診兼禍不單行父親離世大受打擊 媽媽接連中招全家妻兒手停口停:交租食飯都成問題

文: 羅志宏
2022.03.16

本港第五波疫情找續爆發,不少藝人都因此要停工避疫,生計大受影響。男藝人陳國峰今日就在IG社交平台上自爆確診後禍不單行,其父親不幸意外離世,加上媽媽和自己都接連中招,電已停工自我隔離,一家五口被逼手停口停,收入銳減,陷入經濟危機,還直言:「交租食飯都成問題。」

陳國峰日前就在IG社交平台上自爆,自今年一月起遇上連串不幸事件,包括「一、爸爸意外走咗,做白事都要一齊從簡;二、媽媽不幸染咗;三、自己外面工作停頓,收入大減7成,只係靠TVB;四、老婆停工2個月未復工,完全零收入,經濟發生大危機,連交租食飯都成問題,屋企還有2件小朋友;五、最不幸自己都中,要自我隔離」,直言是:「人生絕望低潮,逆境都要面對」。

據知,陳國峰89歲的爸爸本身有輕微中風,早前在家中跌倒後送院救治,送院時被告知已確診,兩日後情況更變差,終不幸離世。由於最近演員、健身教練的收入不繼,陳國峰唯有將白事都一切從簡。至於媽媽其後亦告確診,陳國峰自己開工期間亦中招,現在自我隔離中。老婆和兩個兒子就暫時搬走,避免感染。

霎時間經歷染疫隔離、生離死別、經濟問題,雖然禍不單行,但陳國峰都一同勉勵香港人,寫道:「#我都要堅持活著 #生命只得一次 #我要做一個盡責父親 #我相信雨後會有陽光 #香港人加油 #永不放棄精神 #疫境自強」,不少網民都紛紛留言為他打氣渡過難關。

 

圖及來源:IG@陳國峰

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓