諸朋好友|伍允龍首開腔談與鍾嘉欣八年地下情 女尊男卑遭TVB禁止戀情曝光:佢好紅,我係nobody

文: 羅志宏
2022.03.21

TVB清淡節目《諸朋好友》最新一集請來藝人伍允龍和安志杰擔任嘉賓,大談兩人的感情經歷。伍允龍(Philip)就首度開腔談及當年與鍾嘉欣長達八年的地下情,不開名地憶述當時一直遭到女方的公司禁止戀情曝光,屢次棒打鴛鴦,而伍允龍更直言在過一段關係裡,「佢好紅,我係nobody」,表示對曾被稱為「奀星」一直耿耿於懷。

早在2007年,​​伍允龍因為與鍾嘉欣合拍電影《十分愛》而傳出緋聞,翌年鍾嘉欣邀請伍允龍擔任MV男主角,令地下情傳得甚囂塵上。至2013至2014年更逐漸浮面,男方高調出席女方演唱會;而女方亦以疑似女主人身份出席男方生日派對;及至2015年才有分手傳聞傳出,8年情玩完。

雖然這段地下情一直都未被雙方公開承認,但伍允龍就在節目中首度開腔談及當年情,一改避談戀事的態度。伍允龍表示明白女方當年因為電視台給壓力和工作問題,而「要將我收埋​​」,更直言:「當時佢好紅,但我係nobody(無名小卒)」,但亦因此對他造成傷害:「會有不滿、唔開心,點解要咁做呢?」

伍允龍坦承這段戀情是他第一次在幕前公開談及,表示當年曾揚言一定要拍到TVB劇集,親認曾經耿耿於懷,不岔氣為何要被叫「奀星」,至接拍劇集《城寨英雄》時,伍允龍就想證明自己在TVB可以做到有價值,「做得好好睇睇,我要畀你睇到我嘅工作態度」,而事實上自2016年《城寨英雄》出街後,伍允龍成功入屋,知名度大增。

除了這一段與鍾嘉欣的8年情,伍允龍亦有講到上一段維持了一年的戀情,表示拍拖的時候都會帶女方與好友安志杰等人見面,「我對上嗰個呢,都有帶佢出嚟見Andy(安志杰)同Jessica(安志杰老婆)」。值得一提的是,伍允龍近年亦有傳與另一TVB花旦劉佩玥曾經秘戀過,而伍允龍亦曾在IG社交平台上分享了其與劉佩玥,跟安志杰一家見面的合照,惟兩人亦沒有承認過拍拖。

圖及來源:節目截圖、MV截圖、IG@伍允龍


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓