【新冠肺炎】K Kwong分享1分鐘自製3D立體口罩!簡單摺法加強平面口罩保護力

文: 吳海晴
2022.03.23

本港疫情持續,唔少市民外出時都會戴上立體口罩或兩個口罩加強保護,減低感染新型冠狀病毒的風險。香港大學化學系博士鄺士山(K Kwong)最近就分享自製立體口罩的方法,只需幾個簡單步驟就可以用平面口罩摺出立體口罩,即入內文睇詳細製作方法啦!

繼早前在香港開電視節目《全城抗疫講呢啲》教大家自製兩款超低成本的消毒噴手液後,化學博士K Kwong最近又分享最新防疫方法,日前(3月23日)化學博士K Kwong就在Facebook公開同時配戴兩個平面口罩的較佳方法,他表示最近見到有朋友戴上兩個相同平面口罩,但直言「只係疊埋一齊其實係冇乜用」,他認為最好的方法是把一個平面口罩置底,然後再把另一個平面口罩摺成立體置面,才能有效增強口罩保護力的方法。

平面口罩變3D立體摺法:

用平面口罩摺出立體口罩的方法相當簡單,而且低成本之餘,又可以增強口罩的保護力。最後化學博士K Kwong亦提到,其實置面的立體口罩不需天天更換,大家可以直接用酒精作消毒。

來源:FB@K Kwong

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓