380 呎優雅風靚裝新居屋 木條子暗門、無縫牆布有乜優點?

文: U Magazine
2022.04.20

諗緊點樣可以將間屋裝修得簡約優雅之餘,又想要活潑點?不如參考呢個 380 呎嘅麗翠苑單位喇!當中最出色,就係兩道真係幾乎走漏眼嘅無縫木條子暗門,仲有無縫牆布同地板,要效果好,當中有乜嘢竅妙?

男戶主本身從事音樂創作,要求客廳要容納鋼琴,亦有空間可以容納到學生到訪。女戶主喜歡植物及木的原素,所以在客飯廳就可以見到這兩項設計特色。

這個木條子裝飾難道是主人房的門?木條子由於不是平面,視覺上有立體效果,同時可以完全隱藏了門框和門之間的縫。

客廳地台伸延到主人房,地台其中一個作用就是讓學生們可以坐在這裏進行音樂創作及研修。

電視機的背景牆選擇了綠色的牆布,優點就是耐用、防潮,以及在安裝時可以造到無縫效果,清潔時用清水抹表面就可以。

地板選用了 PVC 鎖扣地板,跟傳統的木紋磚相比,安裝時可以做到無縫的效果,又不怕潮濕亦不怕水,甚至不會變形。

飯廳旁邊的牆身,預留了中間位置,放置女主人收藏的畫作。

主人房走簡約路綫,以灰色配襯木色為主。而一般衣櫃門都是木或玻璃,也因應戶主要求特別選用布藝飾面。

地台由客廳延伸至主人房,提供了大量儲物空間,睡床下面亦可以儲物。

原則入門見廁,故設計師將廁所的入口往左移,並且造了條子暗門設計,令本來礙眼的廁所門變得美觀。

由於原則設計不夠實用,設計師將浴室的洗手盆及沐浴位置調轉;牆身亦運用了四種不同的磁磚造成錯體及立體的感覺更有趣味。

原本浴室入口位置,造了一個儲物櫃以及用來放洗衣機。

屋主亦鍾情黑、白及灰色,故此開放式廚房就選用了白色的廚櫃配襯黑色的仿石紋磁磚牆面。

開放式廚房造了假天花,以燈槽跟客廳的天花作連貫。 

【INFO】

Star Up Design Ltd.

https://www.facebook.com/starupdesignhk/

裝修支出表

泥水工程 $80,000

油漆工程 $30,000

木器 $150,000

水電 $20,000

雜項 $50,000

總數 $330,000

=======
同場加映:
【蝸居睇樓團】藍田469呎40年舊樓翻新 解救侷促呂字廳 營造日系禪意客廳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓