麥長青離巢TVB三年北上發展暴肥近照曝光!53歲中年身形發福惹網民直言:差啲認唔出

文: 羅志宏
2022.03.28

現年53歲的男藝人麥長青(麥包),自2019年離巢TVB後,近期將工作重心轉移中國大陸,可能北上發展好食好住,令麥長青的身形暴肥,比起當年TVB、甚至上一次露面ViuTV節目時都再漲了不少,網民亦指出他中年發福,幾乎認不出他。

麥長青在影片平台上拍片分享生活近況,影住自己食飯,寫道:「我當然知道瘦下來,更容易被人喜歡,可是你們喜歡的樣子,讓的吃不飽飯」,片中見到他大大啖食飯,身形更是發福不少,看得出愈來愈肥,可能轉往內地做直播帶貨,賺到盆滿砵滿,不少網民亦紛紛留言表示差啲認唔出暴肥的麥包。

麥長青離巢TVB後,一度轉投ViuTV,參與拍攝節目《C9旅行團》、《中佬唔易做》,更曾在《晚吹-有酒今晚吹》大爆在效力了32年的TVB裡,曾由主角變成大配角,更被當成透明人,感到不被尊重。事實上,麥長青於《萬千星輝頒獎典禮》首奪「最佳男配角」後,事業未有更上一層樓,後而愈來愈少戲拍,難怪心灰意冷。

 

圖及來源:IG@麥長青、抖音、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓