人夫放假約出去滾|洪永城直認與黃翠如關係曾令前女友有條刺 唐詩詠留10字真言隔空力證好姊妹

文: 羅志宏
2022.03.31

現年38歲的洪永城,於2020年宣布與33歲的運動女神梁諾妍結婚,其後在婚禮現場報喜老婆已懷孕近4個月,囡囡Amber於同年年尾出世,可愛樣子被指似足爸爸洪永城。榮升湊仔公的人夫洪永城,日前就作客J2台由Bob林盛斌主持的節目《人夫放假約出去滾》,開腔談及這段婚姻,更罕有剖白過往的感情世界,講到前女友曾經「有條刺」,事後唐詩詠就在IG上疑似隔空回應。

洪永城自爆曾惹來前女友懷疑,「嗰時拍拖個女朋友都有少少擔心㗎⋯⋯你哋有冇嘢㗎?」當被問到有否曾經對黃翠如動過男女間的一絲真情時,洪永城就斬釘截鐵表示:「冇!好肯定,真係冇!真係工作夥伴」,坦言「大家都冇呢種感覺,就冇呢種感覺㗎喇!」

外界一直都覺得洪永城與黃翠如患難與共感情要好,洪永城透露以前初入TVB時,曾因某些挫折、某些原因不開心,跟黃翠如連續幾晚講電話,彼此會哭著互相扶持,「你有啲咩事,有我喺度。我將來有啲咩事,你又可以幫助我」。

而近年面對這些輿論壓力時,Bob似意有所指就問了「最好的女朋友」有沒有支持他時,雖然未有指名道姓,但洪永城其中一任前女友就是有「絕世好女友」之稱的唐詩詠,從中引來不少猜測。洪永城就答道:「都有嘅,好緊要嘅,一齊去經歷,不過好可惜,始終好多嘢都有條刺,好難去再修補創傷,繼續行落去,都冇辦法,緣份囉!冇緣份都冇辦法!」

對於疑似躺著也中槍,節目出街引起迴響後,唐詩詠就在IG社交平台上貼出與黃翠如的合照,發文力證好姊妹關係,更以10字真言「一段純真友情,不帶刺的」點明重點,疑似隔空回應前男友洪永城在節目上「好多嘢都有條刺」的言論。唐詩詠與黃翠如就某程度上因為洪永城而走在一起,成為了好姊妹,是圈中難得的知心好閨蜜。

事實上,洪永城與黃翠如由有線時期,一同過檔到TVB拍住上,同樣以拍檔形式主持一系列的旅遊節目。兩人相識逾十年,是近年較深刻的幕前「螢幕情侶」,網上更曾經以「有一種關係叫黃翠如與洪永城」為題而引起熱話,兩人深厚的友達關係,連大眾都不言而喻。2020年,洪永城宣佈與女友結婚,而黃翠如亦以「我愛的人」祝福洪永城。

 

圖及來源:節目截圖、IG@黃翠如、唐詩詠

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓