網民熱議:啟德仲衰過將軍澳?!呎價高達$30,000!感覺好荒涼⋯⋯

文: U Magazine
2022.04.21

位於昔日啟德機場的啟德發展區,部分樓盤單位座擁海景,呎價高達$30,000……不過有不少人覺得這個樓價絕對是「吹大咗」,整個啟德區配套差唔好住!有網民便在香港討論區發文,指啟德區:「感覺好荒涼,除咗樓就係樓,唔明點解有人中意住呢度,我覺得仲差過將軍澳。有錢人真係會住呢度咩,有冇人講到佢有咩好處?」大家點睇?

有網民好精警地回應:「唔好乘機咁樣枱舉啟德啦!」樓主表示:「唔會啦,我去過一次唔想去第二次!」。有網民就覺得不應這麼快為啟德下定論,應該過多幾年再看:「十幾年前將軍澳又咪係一樣,你都要俾時間人地發展!」、「直接啲就係浪費第一批投資者嘅時間」、「咁快住落去咪享受唔到,同埋都唔知係咪十幾年後會點」。

而啟德的樓價只所以咁高,全因「只係貴在塊地丶真市區同新樓!」、「新樓係真,地產鋪仲多過啲食鋪」。

有網民就為啟德辯護,話將軍澳都要經過十多年才有今日的規模。


網民認為啟德之所以樓價高,全因位處市區。

text/Joyce
photo/HKET圖片庫

=======
同場加映:
【蝸居睇樓團】藍田469呎40年舊樓翻新 解救侷促呂字廳 營造日系禪意客廳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓