蘋果維修|Apple Watch Series 6或出現畫面永久全黑!指定批次獲免費維修!一招睇是否符合資格

文: 梁穎心
2022.04.25

Apple於4月22日發出最新維修方案,承認因部分智能手錶Apple Watch Series 6或有畫面全黑的問題,所以符合條件的Apple Watch Series 6 將會獲免費維修。受影響的批次,製造日期在2021年4月至2021年9月,即睇自己是否符合資格喇!

由於40mm版本的Apple Watch Series 6可能會出現永久畫面全黑狀態,Apple已推出維修方案,為符合條件的智能手錶提供免費維修。只要你的40mm版本的Apple Watch Series 6製作日期介2021年4月至2021年9月,即合符資格。

查閱方法十分簡單,用戶可以在 Apple Watch 開啟「設定」>「一般」>「關於本機」,找到序號或 IMEI,即可於官網的維修方案輸入序號,確認是否符合資格。須注意的是,這次方案並不會延長 Apple Watch 的標準保養範圍,且涵蓋販售 2 年期間,符合資格的 Apple Watch Series 6 產品。消費者可以預約蘋果直營店或是授權維修中心。

來源:Apple

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓