「御用醫生」郭田葰宣布離巢TVB!棄醫生高薪厚職09年選香港先生 入行13年演近50次醫生

文: 羅志宏
2022.05.01

5月伊始,今日除了有余德丞宣布離巢外,有TVB「御用醫生」之稱的郭田葰(Marcus)亦同樣宣布離巢,約滿離開工作了13年的TVB,變成自由身的藝人。現年40歲的郭田葰,入行前在澳洲是一名急診科醫生,2009年時為了追夢,毅然放棄醫生高薪厚職,回港選香港先生入行,至今13年來更演了近50次醫生角色。

郭田葰在IG社交平台上撰文宣布離巢TVB:「今日我係100%自由人,因為我已經約滿工作了13年的TVB,感謝每一位曾經給予提點和機會的前輩們,以及一眾工作伙伴」,還表示:「其實由2015年開始,我跟舊公司已經轉為part-time合約關係,所有電視以外嘅工作,包括:主持 、廣告、培訓等等,都喺由我或經理人親自處理同接洽。所以當時可以話係99%自由人,而今日就正式成為100%自由人了」。

郭田葰分享這種「轉變」的心路歷程,講到畢業後由原本的「醫生」轉變為 「藝人」,更講到「知道好多朋友在這幾年間都經歷或需要面對生活上的重重「轉變」,需要花時間去適應同重新學習,跳出『舒適圈』或許不容易,但各位朋友記住一定要『勇敢+樂觀+正面』去面對這些『轉變』,因為每一次的『轉變』就代表你已經更近一步邁向你嘅『理想生活』成就更好嘅你」。

現年40歲的郭田葰,現實中曾經是個真醫生,未入行前在澳洲當地醫院工作。郭田葰當年在澳洲墨爾本憑優異成績考入墨爾本蒙納士大學讀醫科。畢業後,24歲的郭田葰正式成為一名急診科醫生,在墨爾本的Box Hill Hospital及Maroondah Hospital工作4年。

對演藝工作有濃烈興趣的他,在澳洲居住時已擔任中文廣播電台主持,大講娛樂新聞及醫學常識,他更會5種語言,包括粵語、普通話、英語、日語及印尼語。2009年,郭田葰回流香港參選香港先生選舉,雖然只躋身盛年組四強,敗於冠軍許家傑,但仍獲羅致TVB旗下成為藝人。

由於郭田葰前身是醫生關係,因此經常飾演專業人士角色。入行13年以來,已飾演過接近50次醫生角色, 一度被稱為「TVB御用醫生」,亦因為有做過急症室醫生經驗,所以他亦有份參與《白色強人》的劇本創作,演員拍劇時都會問他醫學常識。

 

圖及來源:IG@郭田葰、節目截圖、劇集截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓