鄭欣宜減肥成果驚人瘦出腰線罕晒S形曲線 著貼身裙近照顯見瘦身成效體形清減下巴變尖

文: 羅志宏
2022.05.13

歌手鄭欣宜(Joyce)近一年嘗試以生酮飲食法減肥,同時又以普拉提Pilates運動雙管齊下,瘦身成效愈見顯著,繼年初清減了不少,減去大約20磅的磅數後,最近見到欣宜上節目《Chill Club》時,減肥成果更見驚人,不但瘦出腰線,更穿上貼身裙罕晒S形曲線,獲不少網民大讚瘦身成功。

日前,鄭欣宜作客ViuTV音樂節目《Chill Club》時,除了體形再度清減不少之外,下巴更變得比之前尖,足見減肥成果顯著。從欣宜的IG社交平台相片所見,欣宜以色彩搶眼的貼身裙造型亮相,展露腰線,又大晒S形曲線,瘦身明顯。

據悉,鄭欣宜藉由生酮飲食法舒服地減磅,一方面餐餐都食得開心之餘,一方面不用捱餓,保持身體健康。有不少網民就留言大讚欣宜的減肥成果,讚她瘦了很多,連腰線都「出翻晒嚟」,更有網民調侃稱戀愛中的欣宜減肥減得容光煥發,笑言似為結婚做打算。

 

圖及來源:IG@鄭欣宜、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓