張敬軒演唱會2022|姜濤@MIRROR驚喜現身紅館台上餵食薯條漢堡包 軒仔:呢啲福利得我有!

文: 王庭芝
2022.05.22

張敬軒紅館演唱會《Hins Live in Hong Kong The Next 20 張敬軒演唱會》進行得如火如荼,之前一直有傳軒仔會請男團MIRROR成員姜濤做嘉賓,不過日前姜濤IG的發文就一度令人以為他已經身在美國,令姜濤擔任嘉賓之說添變數,但就在昨晚的第十場終於見到姜濤現真身,姜濤不止與軒仔合唱,更餵食薯條漢堡包,軒仔即時「曬命」:「這些福利只得我有!」

昨晚張敬軒紅館補場演唱會的第十場終於見到大家期待已久的「鏡仔」,軒仔介紹嘉賓出場前說自己跟對方認識了4年,表示對方雖然是個害羞的男生,但不斷追求進步,經常向軒仔請教有關音樂問題,又會在出新歌或拍完MV後問軒仔意見,軒仔大讚這位嘉賓現在已經獨當一面,年紀輕輕就在讚美和批評中成長相當不容易。隨後MIRROR成員姜濤出場,即引起全場哄動,他和軒仔合唱經典國語歌《斷點》,現場尖叫聲此起彼落。

圖:冤枉娛樂Youtube擷圖

日前姜濤曾經在IG發文寫上:「Next plan x plan」再加上美國國旗emoji,令人一度猜測他可能已經身在美國,而連日來都有傳姜濤會擔任軒仔演唱會嘉賓亦遭否認,故此這晚姜濤現身紅館確實驚喜十足!
圖:冤枉娛樂Youtube擷圖

之前幾晚每位嘉賓都會送小禮物給軒仔,姜濤都不例外,他就送上自己最愛食物薯條和漢堡包,更親手餵軒仔食薯條,軒仔向觀眾即時「曬命」:「這些福利只有我才有!」姜濤餵完軒仔之後自己都偷食一條薯條。
圖:冤枉娛樂Youtube擷圖

其後姜濤跳唱其個人單曲《Master Class》,可謂為MIRROR將於7月舉行紅館演唱會簡單熱身,他亦特別為今次的演出重新編舞,實在非常用心。
圖:英皇娛樂提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓