著去街衫唔可以坐床/梳化? 簡單2招 解決世紀紛爭!

文: U Magazine
2022.06.02

可有發覺,身邊總有一個「著住去街衫唔會坐上床」的朋友?不過坐梳化又無問題喎?朋友和網民的反應都很兩極,有些覺得「床是神聖的」,一定要沖涼後換好家居服先瞓上去;有些則認為梳化既然放在廳,當然可以隨意坐。等小編教你簡單2招,解決這個「世紀」紛爭!

即使不是Covid,都有人覺得任何時候著住去街衫也不可坐上床,何況近年病毒大流行,更加令人擔心街外啲隱形病菌會被帶到床上。

著去街衫坐梳化或坐床其實無對與錯,只是個人生活習慣不同,當然也可視之為每人的衛生要求也不同。

但係著住去街衫坐梳化又問題不大?好矛盾呀!有人覺得梳化既然放在客廳,著去街衫坐梳化當然無問題;有時沖完涼又坐返上梳化睇電視,結果還是一樣咁污糟,細菌不用分得那麼細!

其實無須爭拗,簡單幾個步驟就可以輕鬆解決!

1. 脫鞋後入屋即時做足各類消毒工夫:用消毒噴劑消毒全身,連手袋、背包都一併消毒;立刻清潔雙手。
聽落好誇張,但現在非常時期,入屋時一次過做齊以上步驟,屋主、客人都安心!

病菌肆虐的非常時期,不妨多清潔家居。

對付梳化或床上的病菌,可使用消毒噴劑。

2. 在梳化或床上鋪墊或大毛巾,勤力噴消毒劑消毒,經常更換、清洗。

使用工具吸走床墊或梳化的塵蟎和細菌。

可鋪墊或大毛巾為梳化或床作保護,經常更換和清洗。

盡量做多步,咁就著唔著去街衫,坐梳化定坐床都得喇!

text/ CY
photo/ HKET、iStock
========
同場加映
【蝸居睇樓團】上門睇風水!龍師傅帶睇九龍城47年舊樓旺氣不再?鏡對睡床影響情緒+屋企太暗多病痛

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓