港媽迪士尼遇上一人排隊全家族插隊 網民齊分享遊客「黑人憎」行為反被指:包容下啦

文: 黃卓瑩
2022.05.29

隨著社交距離措施放寬,主題樂園再現人潮。有港媽於社交平台上分享在迪士尼遊玩期間發生的不愉快事件,指遇上一人代全家排隊,而且一插便插入6、7個人,做法令人反感。有網民批評行為與「打尖」無異,又指情況常見,一句「唔該」就插入隊伍,事件引起不少網民討論。

港媽在Facebook群組分享在迪士尼遇上的不愉快事件,表示排隊過程中有一人代全家排隊,其後一插便插入6、7個人,做法令人反感。不少網民表示認同,不少人一句「唔該」就全家插入隊伍。有網民亦分享類似情況:「上次小小世界,一對父子排梗之後幾個攝入嚟,之後又再攝多兩個人唔知乜乜舅父舅母細路仔(攝入嚟),好黑人憎!」

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

 

不過有網民表示如果有老人家則可以體諒,表示:「唔係個個都可以企咁耐」,而且小朋友亦未必肯乖乖排隊,認為自己代排然後差不多到再叫他們過來,做法都合理,直言:「唔覺得有問題,包容下啦!」亦有網民認為如果登上同一架遊樂設施都可以接受。有人就反駁插隊行為「教壞細路」,小朋友「百厭」更應該排隊磨練耐性和紀律,指:「下下都包容,有無體諒真係排隊嘅人」,想玩但不想排隊就應該買快證。

翻查迪士尼樂園網頁,樂園規則列明排隊時「同行的親友必須一起排隊,後來的親友不可插隊加入已在排隊區等候中的親友」,想玩得開心就最好乖乖排隊,或者購買「尊享優先通行」入場證啦。

來源:FB@迪士尼 買賣 交換 分享 Disney’s Sharing Platform、迪士尼


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓