上門睇風水!龍師傅帶睇九龍城47年舊樓 舊屋旺氣不再?鏡對睡床影響情緒+屋企太暗多病痛

文: U Magazine
2022.05.30

風水睇樓團好耐無同大家見面,今次同龍師傅去咗阿 Yuen 嘅新居。相比之前嘅舊居,龍師傅表示新居屬於丁財兩旺格局,可以提升阿 Yuen 財運及桃花運!不過,再好嘅屋都唔會百份百完美,都會有少少問題出現。就是一般舊樓都會有嘅問題,如;退氣、橫樑太多及採光度不足等等。但這些問題,當然難唔到師傅!睇吓師傅點樣幫阿 Yuen 解決啦!

【Gift For You】「窩心‧蝸居」家居送禮 送價值$8,800 師傅上門睇風水服務!

按此進入遊戲: https://bit.ly/3GndcZI
===============

如果大家有睇之前龍師傅幫阿 Yuen 舊居睇風水的話,應該記得當時師傅曾勸她早點搬,舊居的風水格局會影響她的健康及感情運。但今次師傅阿 Yuen 新居,讚她終於揀啱屋,是一間丁財兩旺的屋,而且需要化解的地方並不多。不過,說到底,阿 Yuen 新居是擁有 47 年樓齡的唐樓,或多或少都有一些舊樓常見的問題。

舊樓容易出現三大問題
師傅表示,一般市區舊樓都會有橫樑太多及採光度不足的問題等問題,這些都會影響戶主的健康及家宅吉氣,加上樓宇太舊亦出現退氣問題:「舊樓一般來來說,橫樑都較多,這方面因為結構情問題,有點難解決。而採光度不足,因舊樓面向窗戶的位置,大多數都是房間,令客廳採光度不足。這方面,最簡單的方法,就是長開玄關位及大門燈。」至於退氣方面,意指八四年以後的七運樓,在八運期間退了氣,旺氣一退,應吉的力量便會減退。不過,可幸的是,這個單位面積不是太大,影響並不嚴重。

座廁對廁門及房門易有婦女痛
解決完客廳採光度不足問題後,便到阿 Yuen 及室友的房間。基本上阿 Yuen 的房間沒有太大問題,只是房門位置,容易令她變得固執,從而影響, 人與人之間的關係,只是多加留意這方面便可以。至於,室友房的問題,較為嚴重。因房門正對廁所及座廁,會令室友有婦科病,加上梳粧枱的鏡身照到床,亦都會出現睡眠質素及情緒問題,師傅表示,不用照鏡的時候,用布遮蔽鏡身,而且廁所門要長關,便能化解。

阿 Yuen 新居屬於丁財兩旺格局,因大門位置並不理想,今年來說會有「二黑到門」問題。會容易引起病痛及情問題。只要在門後掛上黃色繩六帝錢及長期開燈,便可化解。

師傅表示阿 Yuen 非常通風,不會太侷促,是好事。但有時家宅過於大風,亦容易將吉氣或財氣吹散。

相比舊居師傅要用方法將不好的東西壓制,今次新居可以幫阿 Yuen 催旺桃花及偏財運。

長開床頭燈及擺放九枝不帶刺的鮮花,便可催旺阿 Yuen 的桃花運。

客廳位置方面,梳化上有冷氣,會出現淋頭水問題,容易出現頭及肩頸痛,師傅建議將梳化及電視位對調,再在冷氣加上擋風板,便可化解。

座廁對廁門再對房門,易有婦科病。最簡單的方面,就是長期將廂門關上。

至於平台方面,最忌四面被樓包圍,通常這種情況,容易有「命案」發生。好在,阿 Yuen 的平台並沒有這個情況。而且露出的喉管亦不是太多,如果密集的話,會有蜈蚣煞問題,易引發傳染及腸胃等疾痛。


【info】
羅雲龍玄學工作室:https://www.facebook.com/LawrenceLawWorkshop

text/theo
photo/him、kuen

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓