14日實測!Keep Fit方法大比拼邊款難堅持、邊款懶人都瘦到?

文: a.Ki
2022.06.01

疫情在家期間唔少人都身形暴脹咗,積落的脂肪好礙眼!坊間都有唔少減肥方法,究竟邊款有效、邊款輕鬆,今次小編就親身實測3款熱門嘅修身方法,解說各理念之餘,更分享感受兼實測過程中的困難及成效,睇完就知邊款啱自己!

先上磅check實測前體脂,測試正式開始~

實測前記錄

生酮飲食難實行  視乎體質未必人人啱

生酮飲食是近年極流行的減重方式,以高脂肪、配合適量蛋白質及少量醣類構成與我們日常飲食習慣截然不同的餐單。此方法靠減少醣份攝取,讓身體在缺醣的情況下,燃燒脂肪再分解為酮,不少人以為唔食澱粉質就是生酮,但其實要達到身體中「生」較多「酮」的飲食條件相當嚴格,餐單中要有七成是脂肪,不是人人都可輕易做到。加上生酮飲食以食脂肪同蛋白質為主,如果食的脂肪不夠好,有可能會積聚高飽和脂肪,或引致高膽固醇,所以要小心選擇肉類及脂肪的吸收。

實試感想:日常要餐餐生酮唔容易,加上可能未習慣只食極少碳水化合物,曾試過唔夠精神頭暈暈!

易實行:**

易堅持:**

易反彈:***

效果:**

 

168間歇性斷食易入門 慎防禁食後暴飲暴食

另一款多人追捧的減肥法— 168斷食法,一日內禁食16小時,將食物集中在8小時內食完,透過長時間空腹,讓身體進一步分解脂肪,以燒脂作為能量來源。由於不用顧慮食物類型,開始門檻相當低,亦因此吸引不少不想運動又怕準備多多的人加入其行列。但實行起來卻非易事,斷食期間的飢餓感分分鐘讓你在可以進食的時間暴飲暴食,食得比以前更多!日日捱餓亦讓人很難有意志堅持下去,回復正常飲食時更易反彈。

實試感想:無野要準備的確十分方便,但日日都要捱餓16小時唔容易,一到可進食時間立即狂食,反而更加吸收,感覺效用不大。

易實行:****

易堅持:***

易反彈:***

效果:**

 

 

嚴選成分天然修身補充品  改善基礎代謝率瘦身更有效

想有效修身,關鍵在於改善「基礎代謝率」!基礎代謝率係身體器官運作、維持新陳代謝所消耗的熱量,會隨著年齡增長而下降,提高基礎代謝率可令身體消耗更多熱量,Keep Fit更有成效!

至於最輕鬆的減重方法,當然揀選修身補充品,記得要揀選成分天然的才對身體無負擔。維特健靈旗下新品牌Naturo Vita「極.燒脂 Ultra Burn」—號稱「修身界天花板」,以科研配方結合中、西、日的天然減脂成分,由醫學團隊研發出安全可靠的兩個獨家配方—Ultra Bvrn™燒脂配方及SlimmBoost™提升基礎代謝配方,以喚醒代謝系統來提高燃脂能力,就算是同樣的活動量,亦能消耗更多卡路里及脂肪,燒脂力自然更顯著。

 

兩個獨家配方用上黃精、岩藻黃質、荷葉、山楂、褐藻、決明子等多款中藥成分,調理體質達致減重效果,適合長期飲用。最方便的是「極.燒脂 Ultra Burn」只需以溫水沖開2包,口味甜中帶酸,好飲又有飽足感,每日兩杯可以輕鬆瘦身。

實試感想:「極.燒脂 Ultra Burn」細細包易帶易沖又好飲,有點像洛神花茶,飲落有飽肚感,減少了想食零食的欲望。加上成分天然,不會為日常生活及身體增加負擔,減得最輕鬆,成效亦最明顯。

食左14日「極.燒脂 Ultra Burn」體重輕了5磅,感覺輕盈左,露腰熱褲都無問題! 

14天實測後記錄

易實行:*****

易堅持:*****

易反彈:*

效果:*****

大家想試下就快啲去拎:

限時「極.燒脂 Ultra Burn」$20現金劵(由2022年6月3日至2022年6月23日):https://bit.ly/3M2YAQl

產品資訊:https://bit.ly/3wNoV0t

銷售點: 維特健靈專門店及萬寧有售

*實際使用效果因人而異

 

資料由客戶提供

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓