尋人記2|尋當年李鄭屋徙置區居民街坊擺烏龍認唔出主持 方東昇妙問妙答一句話化解尷尬

文: 羅志宏
2022.06.02

TVB節目《尋人記2》故事主角眾多,今個星期的主角分別是苦候上樓的李鄭屋徙置區居民,以及在下白泥村校讀書的孩子。本周的尋人過程裡,攝製隊跟進李鄭屋個案,經歷長達半年的尋人期,撞板多過食飯,幸好遇到不少意想不到的貴人,包括舊同學、街坊福利會理事,還有數之不盡的熱心住客,當中最搞笑是遇上尋人記粉絲鄭伯伯。

為了尋覓當年受訪的李鄭屋徙置區街坊,攝製隊幾乎每周必到「李鄭屋」遊走碰運氣,期間熱心的鄭伯伯主動推介尋人妙法,並胸有成竹向當時站在家門、戴著口罩的方東昇說:「你去搵方東昇啦!佢三十年、四十年後(嘅人)都搵到,佢有電腦check到吖嘛。素未謀面都搵到,你冇睇電視㗎咩?」

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

方東昇聽完,立即除下口罩回應「我就係方東昇」,大感錯愕的鄭伯伯即時笑彎了腰,負責拍攝的黃曉瑩亦笑到幾乎手震,場面爆趣。

攝製隊事後聯絡鄭伯伯,原來他受訪時剛完成白內障手術,故認不出眼前的方東昇。鄭伯伯又透露自己早前在節目宣傳片出現後,每次落街均有街坊向其表示:「你上咗鏡呀!」足證李鄭屋邨鄰里感情要好。

 

圖及來源:《尋人記2》


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓