【香港小姐2022】一文盡覽港姐2022首輪面試參選佳麗!雲集特色美女網民笑質素參差(不斷更新)

文: 羅志宏
2022.06.02

2022年度香港小姐競選今年以「時代在變 美麗不變」作為主題,更是港姐競選50周年的金禧誌慶,今日6月2日就於將軍澳電視城舉行首輪面試,現場雲集了多位特色美女,有不少來自國內的佳麗,亦有質素平均的本地女仔參選,另有約二十多名海外佳麗參與視像面試。一齊睇睇今屆參選港姐的佳麗!

每年的香港小姐第一輪面試都會成為網民焦點,今屆參選佳麗的質素相較參差,各有風格,雲集了不少相當的特色美女,來自國內的佳麗人數不少。而八十年代前TVB小生林俊賢的女兒、27歲的林卓錡(Denice)亦有參選,這次已是她第二次參選,繼8年前未能成功入圍後再捲土重來,身為四分一混血兒的她擁長腿和驕人好身材,成為傳媒焦點。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

【港姐2022準佳麗逐個睇】

 

圖及來源:直播截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓