網民熱議:奶奶無問我,打開晒我啲房門開直播……你會點做?

文: U Magazine
2022.06.11

婆媳關係,真係日常生活任何環節,都可以焫着火頭,做人新抱真係好難handle!有新抱就喺親子王國討論區發帖,話「99冇問我,直接打開曬我D房門,視訊親戚直播我屋企環境。睡房,書房,雜物房……你地接受到嗎?」如果換轉係你,接受到奶奶咁做嗎?

用智能電話拍片,對長輩嚟講係新玩意,佢哋純粹開心share!
網民反應好快,即刻好奇問樓主:「佢咩事?點解要咁做?係你屋企靚定亂?」,樓主回應:「佢想純粹同親戚分享我屋企嘅樣……我屋企唔亂,正常裝修……」。對於老人家將屋企公開畀人睇,有網民表示唔介意:「老實講,奶奶咁做我都唔介意,凡係無惡意都唔介意,小事而已」,「我又唔介意,我爸第一次上嚟我屋企都有拍片,呀女喺房瞓緊晏覺都照開門拍埋,用智能電話影相、拍片、視訊,對長輩嚟講係新玩意,佢哋純粹開心share、似小朋友有新玩具玩咁」。

有網民表示唔介意長輩咁做,理解老人家都係當新玩具玩,同朋友開心share,並無惡意。

接受唔到……好似俾人除咗件衫一樣!
不過大部分網民都話接受唔到奶奶呢類行為:「接受唔到……好似俾人除咗件衫一樣……」,「完全不能接受!房間就係私人空間,反問佢會唔會鍾意親戚朋友見到佢嘅胸圍底褲!」,「如果間屋係自己,佢咁做我會罵爆佢。仲有,有私隱架!立亂開人房門咩?」,「我都會唔鍾意,如果唔係同99住,我會即刻改大門密碼!」,樓主回應:「佢唔係同住呀,我地都無畀key佢,但係佢果日上嚟坐時video call佢個妹,畀佢睇我地屋企……其實我吔之前都應佢老人家要求,video call咗佢個妹(即係我老公呀姨),show吓畀佢睇我地屋企㗎喇……我都唔明做咩又要睇多次……」

好多網民都同樓主一樣,接受唔到奶奶開直播,無問過同意就開咗房門,令家人私隱呈現親友眼前。

share畀人睇唔緊要,但可唔可以問吓我先開房門?!
但有人又覺得,他日當樓主變成父母,可能都會做出類似行為:「樓主,等你第時有咗小朋友,你可能都會咁做,你會連BB今日有便便都些牙出嚟,然後會統計住邊個邊個好姊妹仲未俾like,只要有其中一個人批評一下個BB,你會即時著機反擊。」,樓主就話其實個重點,唔係奶奶喺佢屋企做直播,而係未問過佢同意:「其實佢share畀人睇唔緊要,我唔係介意呢樣。問題係可以問一問我先,因為我已經關晒房門,佢直接開、直接影,咁我就覺得唔係咁好囉,如果我房放曬底衫褲、私人嘢出嚟,佢影到,咁就唔係咁好啦!我可能會share BB有便便,但我唔會影個BB嘅便便同all便便嘅情況畀人睇!」

有網民就覺得樓主應該體諒吓做人父母嘅心情,可能他朝都會將bb嘅私隱都直播出嚟。

樓主講到尾,最嬲都係奶奶喺開房門開直播之前,無問過佢同意。

text/Joyce
photo/HKET圖片庫

========
同場加映
【蝸居睇樓團】半山1,600呎望深水灣靚景豪宅!酒店級雲石浴室+美國胡桃原木吧台+水泥波浪天花

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓