Anson Lo跳唱新歌《King Kong》加入科幻感虛擬背景 首次執導MV大騷麒麟臂武打場面親身上陣

文: 羅志宏
2022.06.09

MIRROR成員Anson Lo(盧瀚霆)推出全新跳唱歌曲〈King Kong〉,並首次擔任MV導演,以Virtual Background(虛擬背景)拍攝超現實故事情節。首次執導的Anson Lo坦言這是一次難以忘懷的驚慌體驗!

〈King Kong〉的MV靈感來自《移動迷宮》系列電影,Anson Lo希望能向電影致敬,所以MV的開場參考了電影來拍攝,場景由一部升降機開始,去到一個乾旱的沙漠,眾人為爭一支水而展露不同的人性決定,內容比喻人為求要得到想擁有嘅嘢而競爭、比賽,但其實可以一齊贏,大家一齊擁有驚並分享一個好好的成果。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

今次Anson Lo首次擔任導演,他形容是一個很驚慌的體驗,坦言沒想過要參與這麼多的部份,今次執導〈King Kong〉之後,就發現除了要顧及故事情節,還要顧及幕後製作等。因此,今次是一個驚慌的經歷,更為他帶來無比的壓力,因要確保MV的質素,又要令MV故事的表達呈現到在〈King Kong〉本身歌詞的意思,亦成了其最大壓力來源。

Anson Lo另一個壓力來源,相信是因為拍攝上的不確定,事關今次MV很多畫面都要配合虛擬背景,於現場同步處理拍攝,過程中困難重重。Anson Lo坦言MV拍攝過程花了兩日時間,運用了虛擬背景,但困難度絕不比實景的少。

由於現場各個場口準備需時,加上拍攝內容甚多,結果今次拍攝時間打破了Anson Lo過去所有Solo MV。Anson Lo說:「因為拍嘅嘢實在太多,故事情節同跳舞比例比起以往多好多,所以兩日合共用咗接近40小時拍攝。以往拍攝Solo MV最多只需20多個小時,所以今次係拍攝時間最長嘅一次,亦係最攰嘅一次、休息時間亦係最少嘅一次,係一個破紀錄嘅MV。」

既挑戰導演工作,又挑戰最長工時,Anson Lo還挑戰了自己對造型上的愛美標準!既穿上背心大騷麒麟臂,更滿身傷痕,不再青靚白淨!Anson Lo笑言:「今次MV造型係自己史上最污糟邋遢、最不修邊幅,對我Standard嚟講係好大膽挑戰,因為我通常著長袖,得兩件Layer算少,而且一定長袖、西裝居多,希望今次MV會令大家覺得同以往嘅Anson Lo嘅跳唱造型有啲唔同。」

即睇Anson Lo 盧瀚霆《King Kong》MV:

 


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓