十八年後的終極告白2.0|趙希洛首奪「最佳女配角」後仍不獲父親認同 被一句話潑冷水大受打擊

文: 羅志宏
2022.06.15

趙希洛(Candice)最近在TVB劇集《十八年後的終極告白2.0》中的精湛演技再度獲觀眾讚賞,早前就接受無綫娛樂新聞節目《星光路上》的專訪,與主持潘盈慧分享入行14年來苦與樂,首度披露於2019年時首奪「最佳女配角」時,仍被爸爸一句話潑冷水。

自小就對演藝工作充滿興趣的Candice,未有理會家人反對,2007年從英國返港參選香港小姐而入行。出道初期,Candice工作不多加上中文不太好,壓力頗大:「自己中文唔好,所以要用雙倍時間學習,最緊張係喺《金枝慾孽貳》演妃子,啲對白好深,講完唔知自己講乜。」

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

幸好Candice抱着「只要努力去做,總會有人睇到」的信念堅持追夢。其後因於《八卦神探》、《實習天使》、《金宵大廈》等劇集裡,飾演瘋癲角色令演技獲得肯定,更被封為「御用癲婆」。

當中拍攝《實習天使》時最令Candice印象深刻,為了加強角色的癡戀程度,她主動提議加戲吻蔣志光,她說:「同導演講完之後,佢叫我同蔣老師講,之後我再問蔣老師得唔得,佢呆咗幾秒望住我,之後話好吖,好彩出到嚟效果幾好,好開心大家接受,最緊要蔣老師肯相信我。」

之後Candice因在《金宵大廈》演活憶子成狂的何太,於《萬千星輝頒獎典禮2019》中榮膺「最佳女配角」。獲獎本是開心事,可惜Candice的努力仍得不到爸爸百分百的支持及認同,「爸爸淨係講咗句Good Job,之後再講咗句:『咪都係主角隔籬嗰個啫』,打擊好大!」Candice 說畢對着鏡頭跟家人說:「你哋等多陣,等多陣就得㗎喇,OK?」似乎已下定決心要在事業方面做得更好。

愛情方面,Candice坦言與男友感情穩定,但現階段不急於結婚,她說:「等事業有成先啦,生小朋友就睇緣分,呢啲嘢冇得強求。」

 

圖及來源:TVB、IG@趙希洛、節目截圖、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓