爆谷一周|張敬軒嚴選演唱會3大最感動禮物 Ian陳卓賢@MIRROR送模型車點解幾乎搞喊軒仔?

文: 王庭芝
2022.06.17

谷德昭主持的ViuTV節目《爆谷一周》明晚(18日)播出最新一集邀請到剛剛完成26場紅館演唱會的張敬軒,大談開騷趣事,軒仔個唱每晚都請到不同的嘉賓,而且開創嘉賓送禮的先河,究竟哪位嘉賓的禮物最令軒仔留下深刻印象呢?

軒仔嚴選3大最感動禮物,包括馮允謙(Jay Fung)親手畫的演唱會門票、岑寧兒(Yoyo)的擁抱,及陳卓賢(Ian)的模型車。

軒仔覺得Jay十分用心準備禮物,甚至將門票上的條形碼畫出來,每一筆都充滿愛;而Yoyo的擁抱則是軒仔期待已久的禮物,因為軒仔很喜歡Yoyo及她的歌,更稱她為女神;至於Ian所送的模型車就讓軒仔回想起兒時無法買模型車的遺憾。軒仔感激Ian送他模型車,收到禮物時幾乎感動到哭泣。

 

來源:ViuTV提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓