小朋友騎膊馬睇迪士尼城堡煙花 網友視線受阻Facebook群組發文鬧爆無公德心

文: 王庭芝
2022.06.18

迪士尼樂園城堡煙花匯演相隔4年重新上演,不少家長都急不及待帶子女入場欣賞,不過人多擠逼的時候,小朋友生得比較矮小,可能會看不清楚遠方的城堡,有家長就會讓小朋友騎膊馬,讓小朋友可以高人一等,不過此舉也有可能造成其他人的不便,昨日有人在Facebook群組開post投訴欣賞城堡煙花期間被騎膊馬小朋友擋住視線,引起網友熱烈討論。

有網友在FB群組「迪士尼 買賣 交換 分享 Disney’s Sharing Platform」分享一張照片,見到城堡煙花匯演期間,視線就被前面騎膊馬的小朋友阻擋,網友表示:「我真係好想講,可唔可以唔好騎膊馬,真係好無公德心,真係好影響人。」

此帖引起網友熱烈討論,有網友深感認同,覺得部份家長只顧自己仔女的需要,漠視其他遊人的行為相當自私,有另一派網友則留言:「小朋友就應該唔好睇,唔夠高學咩人去迪士尼,啱聽唔啱聽?通常無小朋友既都無乜同理心。」

 

不過有網友駁斥指雖然說小朋友唔騎膊馬或者有可能看不到煙花,但現場有不少家長選擇抱住子女,其實小朋友已經夠高看到,如一定要騎膊馬,可以考慮站在靠近旁邊的位置,盡量減低對他人的影響。

 

亦有網友提出園方可能也有部份責任管理園內遊人秩序,又建議煙花匯演前大可廣播叫遊人坐下來觀賞。

 

即睇網民留言:

 

來源:FB@迪士尼 買賣 交換 分享 Disney’s Sharing Platform

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓