日本卡樂B宣佈9月加價!薯片、蝦條加幅高達兩成 香港代理點回應?

文: 劉紀彤
2022.06.23

日本卡樂B官方宣佈將於9月起加價,卡樂B指由於原材料、物流成本上升,品牌的薯片、蝦條、穀物等近150款產品售價將提高5%-20%不等,而香港卡樂B是由代理商四洲有限公司代理及營銷,暫時未知香港區會否調整價格!

日本卡樂B宣佈因應原材料、物流成本上升,將於今年9月起作出價格調整,當中薯片、蝦條、穀物等近150款產品加價最高兩成!

今次加價的產品合共148款,包括卡樂B、Jagarico、Jagabee、Kappa-Ebisen等品牌的薯片、薯條、蝦條將於9月至10月陸續加價,而卡樂B麥片就會於10月起加價。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

而香港卡樂B代理商四洲有限公司回應加價一事時表示卡樂B品牌於全球採取不同的營銷及定價策略,暫時未有正面回覆香港市場會否作出價格調整。

來源:hketcalbee

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓