唐詩詠視后身價生活貼地!私下愛用小CK手袋 4大同款手袋最平$695

文: 陳詩明
2022.11.25

藝人唐詩詠出道多年向來生活節儉,即使升級成視后仍不改「慳妹」本性,平日於Instagram上分享的生活照片都可以留意到唐詩詠愛用的手袋都是屬於平價小眾品牌,唐詩詠更會用人氣小資女品牌小CK(Charles & Keith)手袋,部份手袋款式更是由環保物料製成,最平$695就買到,非常貼地,各位小資女想買視后同款手袋就記得要留意下文喇!

藝人唐詩詠於Instagram發佈新照片,並一度介紹Anyahindmarch品牌的手袋。系列名為《I Am A Plastic Bag》,系列採用創新的棉質帆布面料製成,面料是由使用過的環保膠瓶製成。系列分為XS、Small、XL,價錢由美元695-1,195不等。

另外,claudiepierlot亦是唐詩詠愛用的品牌之一,包括wicker basket系列及Eco-friendly leather Anouk handbag系列都有,價錢低至$2,345!雖然唐詩詠所擁有的wicker basket系列手袋顏色已售罄,不過同系列新出的顏色卻已要排Waiting list了。

除了claudiepierlot品牌,還有Marc Jacobs都是唐詩詠的必備手袋品牌!她曾於相片展示Marc Jacobs的粉紅色扎染系列,更有百搭的THE MOTO SHOT黑色斜揹袋,價錢亦只是$3,590,小資女絕對負擔得到!

於香港非常流行的手袋品牌Charles & Keith亦同樣可以在唐詩詠的穿搭中找到!水桶袋的手袋版型百搭易襯,配上花花裙份外顯氣質。不過手袋款式於Charles & Keith官網已經找不到,反而新出了另一款Cecily Woven Bucket Bag,有興趣的朋友記得留意喇!

來源:AnyahindmarchclaudiepierlotMarc JacobsCharles & KeithInstagram@natalietong53

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓