網民尋人|荃灣單車意外 善心學神幫忙報警救回一命 傷者妻:想俾返一堂學車錢你!

文: 黃卓瑩
2022.06.28

救人一命勝造七級浮屠,有網民表示(26日)丈夫在荃灣墳場附近迴旋處踩單車發生意外,更一度「斷片」失去意識。有一名在附近學車的學神目擊經過,即時幫忙報警救了丈夫一命。網民在Facebook群組尋人表示謝意,更指願意「俾返一堂學車錢俾你」,以表感謝。

事發在本月26日上午10時15分左右,該網民丈夫在荃灣華人永遠墳場附近迴旋處踩單車時發生意外,當場「斷片」並一度失去意識。有名善心學神目睹即時幫忙報警,並用了整堂學車時間等待救護車到來。網民特意在Facebook群組開Post尋人,表示想直接多謝學神,願意「俾返一堂學車錢俾你」、「祝你一take pass! 平安!」。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

事件引來其他網民讚賞,認為學神做得好、好人會有好報,更有人留言祝福他考車「一take pass」、「好人一世平安」。

圖及來源:FB@香港突發事故報料區、荃灣華人永遠墳場


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓