歌手林二汶是非爭議不斷 網民洗版百老匯戲院FB要求停播「戲院禮儀歌」

文: 王庭芝
2022.07.06

歌手林二汶近日是非纏身,近日有忠實粉絲在Facebook寫下7000字長文控訴二汶的音樂「變質」,又有Youtuber網上爆料指她在At17拍檔盧凱彤(Ellen)離世後亂搞關係,二汶昨日以千字文回應,坦言受網絡欺凌,不過網民似乎唔收貨,更湧入百老匯戲院Facebook專頁留言,要求停播二汶所唱的「戲院禮儀歌」,揚言否則罷到戲院。

林二汶為百老匯院線創作的「戲院禮儀歌」自2015起於百老匯旗下戲院使用,電影播放前會先播歌,去年戲院經歷疫情停業,重開後推出了新版本「戲院禮儀歌」,這首歌原本都頗受大眾歡迎,二汶曾經於個唱上唱出這首洗腦歌,現場的氣氛亦相當熱烈。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

不過近日二汶備受負面新聞纏身,大批網民湧入百老匯院線Facebook專頁於多個帖文留言,要求戲院立即停播「戲院禮儀歌」,否則將不會幫襯百老匯。

即睇網民有咩講:

 

來源:百老匯院線Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓